جزء حرفه ای ها باشید و حرفه ای بمانید

بزرگترین صنعت پولساز دنیا تجارت مولتی لول مارکتینگ

جزء حرفه ای ها باشید و حرفه ای بمانید

بزرگترین صنعت پولساز دنیا تجارت مولتی لول مارکتینگ

دیدگاه نتورکرهای موفق در بازارسازی چند سطحی

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ق.ظ

http://s6.picofile.com/file/8230346450/about_main3.png

نگرش و استراتژی­ های موفق در یک زمینه، ممکن است در زمینه ­های دیگر تأثیری خنثی و یا حتی برعکس داشته باشند. این به ما می­گوید که برای کار در نتورک، شما باید از دیدگاه ­های صحیح برخوردار باشید و استراتژی­ های مناسب آن را به کار ببندید. در این بخش به اختصار چند نمونه از نگرش­ هایی که ممکن است در سایر کارها به خوبی عمل کنند، اما در بازاریابی شبکه­ ای کار نمی­کنند یا نتیجه­ ای عکس می­دهند را بیان می­کنیم تا اگر شما نیز همین­گونه می ­اندیشید و تصمیم دارید این گونه رفتار کنید، از همین حالا به گوش باشید که هرچه سریع­تر بینش­ های کاری­تان را تغییر دهید تا مسیر موفقیت را سریع­تر بپیمایید.



دیدگاه نتورکرهای موفق درباره بازاریابی شبکهای

دیدگاه نادرست درباره بازاریابی شبکه­ ای

باید مانند یک کشاورز کار کرد، با صبر و حوصله مراحل کاشت، داشت و برداشت را انجام داد و آگاه بود که با کاشتن هر دانه­ی گندم، می­توان هفتاد دانه برداشت کرد. برای به­دست آوردن نتایج بزرگ، باید زمان و انرژی صرف کرد و صبور بود. زمان، سرمایه شما در این کار است.

کافی است که دو نفر را وارد کنی، دیگر نیاز به هیچ کاری نیست! آن­ها خودشان می­روند و برای تو کار می­کنند! اگر طی چند هفته نتیجه نگرفتی، شرکت یا گروه دیگری را انتخاب کن!

این تجارت، تجارت آموزش است. کار اصلی یک نتورکر این است که با آموزش، تمرین و همراهی افرادی که به عنوان مشتری وارد مجموعه ­اش کرده است، چند لیدر کلیدی همانند خود بسازد.

نه به فروش نیاز است، نه به آموزش! تنها لازم است که خرید کنی.

نتورک نسبت به طرح­های۳۰ ساله­ ی بازنشستگی، راهی سریع برای رسیدن به آزادی مالی است، اما با این حال تجارت آسانی نیست. برای رسیدن به موفقیت، دو تا چهار سال تلاش بدون وقفه و پشتکاری فراوان لازم است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم این تجارت را رها می­کنند. نتورک سیستمی عادلانه است که نسبت به تلاش پاداش می­دهد، نه تقدم زمانی ورود به سیستم.

نتورک راهی آسان برای یک شبه پولدار شدن است، نیاز به هیچ فعالیت خاصی هم ندارد، از همین رو بگیر نگیر دارد! خوشا به حال کسانی که در سال­های اول وارد آن شده ­اند!

 

بازاریابی شبکه­ ای مانند سایر تجارت­ها در دنیای واقعی انجام می­شود و هیچ چیزی در آن صد در صد نیست. ریسک آن خیلی پایین است، با این وجود، حداقلی از ریسک وجود دارد. البته ضرر، ریسک و هزینه­ های این تجارت در مقایسه با دیگر تجارت­های سنتی، ناچیز است. پاداش موفقیت در این تجارت به هزینه و ریسک عدم موفقیت می­ارزد.

هیچ ریسکی وجود ندارد، تمام هزینه­ های آموزشی، همایش­ ها و غیره را پشتیبان­ ها تقبل می­کنند

بازاریابی شبکه­ ای تجارتی است از آن شما. شما هستید که موفقیت خودتان را تضمین می­کنید. درست است که پشتیبان­ هایتان شما را آموزش داده و همراهی  می­کنند، اما مجموعه هر فرد متعلق به خود اوست و هرکس درآمد خود را مستقیماً و بدون واسطه از شرکت دریافت می­کند. اگر واقعاً قصد دارید در این کار موفقیت بالایی کسب کنید، لازم است حتماً به آن به عنوان تجارت خودتان نگاه کنید. تنها زمانی شما به سختی کار خواهید کرد که این تجارت را به چشم تجارتی که برای خودتان است، انجام دهید. محصول مزرعه متعلق به شماست، دوست دارید چقدر درو کنید؟

من کار می­کنم تا پشتیبان­ هایم پورسانت بگیرند! پس چه دلیلی دارد کارم را جدی بگیرم؟!

با یک معرفی صحیح، می­توان افراد را به درستی متوجه موقعیت کاری که در اختیارشان قرار داده شده کرد، پس از آن خودشان با اشتیاق تمام کارها را برای پیوستن به این تجارت انجام خواهند داد.

می ­اندیشند که برای موفقیت به دیگران نیاز دارند، برای ورودشان باید با آن­ها سر و کله بزنند، یا باید به آن­ها کمک مالی بکنند تا سریع­تر وارد شوند.

قدم به قدم با راهنمایی پشتیبان­شان حرکت می­کنند، اگر جواب چیزی را ندانند یا در اثر سوالی که از آن­ها پرسیده شده دچار شک و تردید شوند، با لیدرشان تماس میگیرند.

تمام کارها را خودم به تنهایی و بدون مشورت پشتیبانم انجام می­دهم، اصلاً به کمک کسی نیاز ندارم!

خودشان را فراموش می­کنند و به زیرمجموعه­ شان کمک می­کنند تا آن­ها را به سود برسانند. می­دانند نگرش برنده برنده، در نهایت موفقیت خودشان را تضمین خواهد کرد.

به سه نفر می ­اندیشند: من، خودم، خویشتنم! چرا که سودشان در گرو این­گونه اندیشیدن است. به جای رشد دادن زیرمجموعه های­شان، بر آن­ها ریاست میکنند.

می­دانند که رمز ساختن یک شبکه­ ی بزرگ و جهانی در دو جمله خلاصه میشود:

چگونه از دایره­ ی نفوذشان استفاده کنند و چطور همین کار را در افراد مجموعه ­شان تکثیر کنند.

تصور می­کنند برای موفقیت در نتورک، باید روابط عمومی بسیار خوبی داشته باشند تا بتوانند به تنهایی دویست نفر را وارد کارشان کنند.


  • مصطفی حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی